tisdag 3 september 2013

Första inlägget..

.. I min första Blogg...
Vad ska man skriva? :-)
Jag har alltid gillat att sy, och sen jag fick barn har en hel värld med barnkläder öppnat sig.
Jag har aldrig sytt kläder tidigare, mer än i slöjden.. Jo.. Jag sydde min balklänning till min abiturientbal.. En rosa halterneck klänning.
Så jag är nybörjare inom både klädsömnad och bloggande..
Jag har fått så mycket inspiration av en härlig fd kollega som syr fantastiskt fina barnkläder. F.A.E Mjuka kläder till goa barn.

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt intresse, göra nåt som jag tycker är roligt och som ger lite egentid. Inte för att jag har problem med att fylla min tid.. Mer för att använda den till rätt saker. Behöver jag förtydliga att mina barn och min familj kommer alltid först..:-)

Så med detta långa och lite konstiga inlägg startar jag härmed min syblogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar